.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسگراولادی: هيچ كس نمي‌خواهد اصلاح‌طلبان را حذف كند


ایسنا : دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري افزود: فضاي سياسي كشور به آرامش نسبي نياز دارد تا رييس دولت جديد و رييس جديد دستگاه قضايي با مديريت خوب خود بتوانند پاسخ شايسته‌اي به مطالبات به حق مردم و رهبري بدهند.
وي افزود: عده‌اي در داخل مرموزانه با هماهنگي با خارج مي‌خواهند فضاي سياسي كشور را ملتهب نگه دارند تا در پيشرفت كشور وقفه ايجاد و در خدمت‌رساني به مردم كوتاهي شود؛ البته طرح ديدگاه‌هاي مختلف بايد كمكي باشد به پيشرفت كشور و خدمت بيشتر به مردم. هر ديدگاهي كه مردم و مطالبات آن‌ها را ناديده بگيرد مي‌خواهد در روند حركت نظام اخلال ايجاد كند. ما مشكلات زيادي در حوزه سياست، اقتصاد، فرهنگ و نيز در حوزه اجتماعي داريم كه بايد آن‌ها را حل كنيم. آن‌هايي كه در رسانه‌ها مسائل فرعي را اصلي و مساله‌آفريني مصنوعي مي‌كنند، به مردم مديون هستند و بايد روزي پاسخگو باشند.
وي هم‌چنين با بيان اين كه « نخبگان به عنوان اصلي‌ترين تصميم‌سازان و تصميم‌گيران نقش مهمي در ايجاد فضاي آرام و فارغ از التهاب دارند» اظهار كرد: متاسفانه برخي نخبگان نمي‌خواهند با ديگر عقلا و عناصر اهل حل و عقد مشاركت و همفكري كنند كه ما از اين فضاي غبارآلود بيرون بياييم. حركت خوب آقاي احمدي‌نژاد و هاشمي رفسنجاني در مراسم توديع و معارفه روساي جديد و قديم قوه قضائيه و لبخند آشتي‌جويانه و محبت‌اثر آن‌ها و خلاصه، سلام و عليك‌شان، يك فضاي آرامش‌بخش در جامعه ما به وجود آورده است. همه آرزو داريم اين روند به خواست خداوند ادامه يابد تا ما به مسائل اصلي برسيم و تلقي‌هاي دوران رقابت را فراموش كنيم؛ ولي همه بايد توجه داشته باشيم شيطان نمي‌خواهد و شياطين كوشش دارند آرامش بر فضاي كشور حاكم نشود و دشمنان خارجي هم منافع شيطاني‌شان در تشديد اختلاف است. "فاعتبروا يا اولي الابصار"
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه با اشاره به برخي اظهارنظرها مبني بر حذف جناح اصلاح‌طلب اظهار كرد: تا آنجا كه اطلاع دارم هيچ كس نمي‌خواهد اصلاح‌طلبان را حذف كند. اساسا در يك مردم‌سالاري حقيقي هر رجل سياسي مذهبي و هر جناح و حزبي بنا به استعدادي كه دارد و مي‌تواند با مردم ارتباط برقرار كند، جايگاه خاص خود را دارد. حذف آن‌ها نه عملي است و نه سودمند است و نه كسي از اصولگرايان داراي تدبير و تدبر در صدد انجام اين كار است.
عسگراولادي هم‌چنين با بيان اين كه « اداره كشور بر اساس صلاحيت‌هاي علمي و عملي در رشته‌هاي تخصصي گوناگون هيچ آسيبي نديده است» افزود: پست و مقام در كشور فقط پست وزارت و وكالت و مديركلي نيست. مجموعه انسان‌هايي كه مملكت را اداره مي‌كنند طي 30 سال گذشته با تعامل مثبت كارها را پيش برده و مي‌برند. ما نبايد زياد دغدغه اين را داشته باشيم؛ البته انتخابات راي مردم، دموكراسي شوخي نيست. حقوق اكثريت ميزان‌بودن راي مردم بايد محترم شمرده شود. معناي ميزان بودن راي مردم اين نيست كه طرف پيروز كابينه را شركت سهامي فرض كند يا در پي تشكيل دولت ائتلاف ملي باشد. مردم به هر كس راي دادند او حق پيدا مي‌كند بر اساس معيارهاي عقلي و قانوني مملكت را اداره كند و البته در مورد عملكرد خود هم بايد به مردم پاسخگو باشد.
وي در ادامه گفت: جناح منتقد به اندازه كافي از حزب و رسانه برخوردار است و از رسانه ملي هم ديدگاه‌هاي خود را مطرح مي‌كند و حتي يك امتياز بيشتر هم دارد و آن اين‌كه رسانه‌هاي بيگانه هم آن‌ها را مدد مي‌كنند و چنان است كه در مددرساندن هم دريغ ندارند.
عسگراولادي در پايان سخنانش با اشاره به ديدار اخير خود و تني ديگر با هاشمي رفسنجاني اظهار كرد: در ديدار خصوصي و صميمانه بنده و جمعي از دوستان مجمع تشخيص مسائل مربوط به انتخابات دور دهم رياست‌جمهوري و حوادث پس از آن، مقابله با ترفندهاي دشمن در ايجاد شكاف بين رهبران جمهوري اسلامي و شكاف بين دولت و ملت و ... بحث شد كه نتايج خوبي گرفتيم و آثار و نتايج آن را همه ديديد و از اين پس هم ان‌شاءالله خواهيد ديد. ما آقاي هاشمي رفسنجاني را يك شخصيت موثر و قابل احترام مي‌دانيم و نقش ايشان را در ثبات و آرامش جامعه انقلابي‌مان كليدي مي‌دانيم و دلسوزي ايشان براي مردم و انقلاب و رهبري بر كسي پوشيده نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.